Επισκευή κρεμαγιέρας – ατέρμονα

Εγγύηση ενός έτους

Η επιχείρησή μας ειδικεύεται εδώ και τριάντα χρόνια στην επισκευή και ανακατασκευή υδραυλικού ατέρμονα – υδραυλικής – μηχανικής κρεμαγιέρας.

ΑΦΟΙ ΤΣΙΛΙΩΝΗ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.

44+ χρόνια κοντά σας!

Με την πολυετή εμπειρία μας επισκευάζουμε τον ατέρμονα, την κρεμαγιέρα του οχήματός σας ανεξαρτήτου μάρκας δίνοντας εγγύηση ενός έτους.

Για κάθε επισκευή που γίνεται από την εταιρεία μας ατέρμονα – κρεμαγιέρας πριν την παράδοση στον πελάτη δοκιμάζονται σε εξειδικευμένο δοκιμαστήριο προσομοίωσης για να είμαστε 100% σίγουροι ότι αυτό που επισκευάστηκε δουλεύει σωστά και χωρίς προβλήματα(διαρροές, έλλειψη πίεσης κτλ.).

Η ποιότητα των υπηρεσιών, των ανταλλακτικών αλλά και αμεσότητα με τον πελάτη, μας έχουν καταστήσει στις πρώτες επιλογές των πελατών μας στην Ελλάδα.

κρεμαγιέρα
κρεμαγιέρα
κρεμαγιέρα

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επισκευή κρεμαγιέρας – ατέρμονα ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο

Τι είναι η κρεμαγιέρα

Η κρεμαγιέρα είναι το σύστημα διεύθυνσης που χρησιμοποείται στο ΙΧ αυτοκίνητο και στο ημιφορτηγό.

Η αρχή της λειτουργίας της βασίζεται σε ένα γρανάζι (πηνίον) με ελικοειδή οδόντωση το οποίο κινεί ένα οδοντωτό άξονα μετατρέποντας την περιστροφική κίνηση σε γραμμική, η κίνηση αυτή μετακινεί τον άξονα δεξιά ή αριστερά αλλάζοντας την κατεύθυνση των τροχών των οποίων τα μουαγιέ είναι συνδεδεμένα με τα ακρόμπαρα και αυτά με την σειρά τους με τα σφαιρικά άκρα της κρεμαγιέρας (ημίμπαρα).

Είδη κρεμαγιέρας

Υπάρχουν τρεις κατηγορίες οι οποίες τοποθετούνται αυτή τη στιγμή στα αυτοκίνητα από τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
  • Υδραυλική Κρεμαγιέρα
  • Ηλεκτρική Κρεμαγιέρα (EPS)
  • Μηχανική Κρεμαγιέρα (χρησιμοποιείται σε πολύ παλιά αυτοκίνητα, και σε καινούργια όπου το σύστημα της διεύθυνσής τους δουλεύει ηλεκτρικά έχοντας την υποβοήθηση στην κολώνα του τιμονιού η οποία βρίσκεται ακριβώς κάτω από το βολάν).

Βλάβες κρεμαγιέρας

Η πιο συχνή βλάβη που παρουσιάζεται σε μια υδραυλική κρεμαγιέρα είναι η διαρροή των υγρών της (λάδια).

Η διαρροή μπορεί να οφείλεται σε καταπόνηση των στεγανών της τόσο από την μακροχρόνια χρήση λόγω της πίεσης όσο και από άλλους εξωτερικούς παράγοντες (όπως τη φθορά του οδοντωτού άξονα λόγω της φθοράς των προστατευτικών φυσούνων που βρίσκονται στα άκρα της κρεμαγιέρας στο σημείο της ένωσης με το ημίμπαρο, που έχει ως αποτέλεσμα την εισχώρηση ξένων σωμάτων όπως υγρασία, λάσπες,χώμα).

Στις μηχανικές κρεμαγιέρες το συνηθέστερο πρόβλημα είναι, λόγω της μακροχρόνιας χρήσης δημιουργείται τζόγος στα δαχτυλίδια και ρουλεμάν της κρεμαγιέρας με αποτέλεσμα κατά την οδήγηση κυρίως σε ανώμαλο οδόστρωμα να υπάρχει θόρυβος(χτύπημα), το ίδιο παρουσιάζεται και σε απότομους ελιγμούς.

Ηλεκτρική κρεμαγιέρα (EPS)

Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές πλέον στρέφονται στην λύση της καθολικά ηλεκτρικής υποβοήθησης EPS (Electrically Power Steering) του συστήματος διεύθυνσης.

Για να γίνει κάτι τέτοιο χρησιμοποιούνται αισθητήρες που τοποθετούνται στην κολόνα του τιμονιού, λαμβάνουν δεδομένα από τις κινήσεις του οδηγού και τα «στέλνουν» στην μονάδα ελέγχου του οχήματος.

Εκεί αξιολογούνται πολλά δεδομένα, όπως η θέση του τιμονιού, η ροπή που καταβάλλεται από τον οδηγό, η ταχύτητα κτλ. Αμέσως μετά αναλαμβάνει δράση ο ηλεκτρικός κινητήρας, που είναι τοποθετημένος ή στην κρεμαγιέρα ή στην κολόνα του τιμονιού, και υποβοηθά στην αλλαγή γωνιακής θέσης των τροχών.

Τι είναι ο ατέρμονας

Ο ατέρμονας χρησιμοποιείται σε ΙΧ οχήματα επαγγελματικής-αγροτικής χρήσης και σε φορτηγά.

Απο τι αποτελείται ο ατέρμονας

Ο ατέρμονας αποτελείται από ένα κοχλία με γρανάζι.

Χρησιμοποιείται ευρέως στους πιο συνηθισμένους τύπους συστημάτων διεύθυνσης για τα περισσότερα οχήματα λόγω του χαμηλού κόστους και της εύκολης κατασκευής του.

Το σύστημα υδραυλικού ατέρμονα έχει χρησιμοποιηθεί λόγω της αύξησης του βάρους του οχήματος που επηρεάζει τους κατευθυνόμενους άξονες. Προκειμένου να μειωθεί η δύναμη του οδηγού που χρειάζεται για να στρίψει το τιμόνι, εφαρμόζεται στο υπάρχον σύστημα διεύθυνσης επιπλέον υποβοήθηση. Στο φορτηγό η πιο κοινή υποβοήθηση είναι η υδραυλική, τα τελευταία χρόνια ενσωματώθηκε και μία ηλεκτρουδραυλική συσκευή η οποία ελέγχεται ηλεκτρικά από τον εγκέφαλο (ECU) του οχήματος και ρυθμίζει την δύναμη του χειρισμού της διεύθυνσης ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος.

Όλα τα συστήματα υδραυλικού τιμονιού έχουν σχεδιαστεί με αυτόν τον τρόπο ώστε να παρέχουν τη δυνατότητα στο όχημα να μπορεί να οδηγείται χειροκίνητα όταν ο κινητήρας δεν είναι σε λειτουργία ή αν έχει προκληθεί βλάβη στην υποβοήθηση.

Βλάβες υδραυλικού ατέρμονα

Οι συνηθέστερες βλάβες σε ένα υδραυλικό ατέρμονα είναι οι εξής:

  • Διαρροή υγρού υδραυλικού τιμονιού
  • Διάκενο (κενά) κατά την οδήγηση που έχει ως αποτέλεσμα την μη ευστάθεια του οχήματος στο δρόμο
  • Απώλεια ισχύος κατά το στρίψιμο του τιμονιού
  • Μη σωστή επαναφορά του οχήματος κατά το στρίψιμο του τιμονιού
  • Δυσκολία στο στρίψιμο του τιμονιού προς μία κατεύθυνση (δεξιά ή αριστερά)
ατέρμονας
ατέρμονας
ατέρμονας
ατέρμονας

Έχετε απορίες;

Καλέστε μας στο 697 374 5991 ή στείλτε μας μήνυμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας